Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2013 20:45 - Пилешки пръчици с топла гарнитура
Автор: itcook Категория: Рецепти   
Прочетен: 3337 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 14.11.2013 20:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Като бях малък, когато майка направеше някое „по така” ядене и ние със сестра ми казвахме, че сме на „ресторанция”. Та, ето ви една рецепта за да се почувствате, че сте на „ресторанция”.

Пилешките пръчици може да ги направите със всякакви ядливи семена, каквито ви дойдат на акъла. Аз съм ги правил със сусам и със слънчоглед (белен естествено). Ако си сложете пръчиците в разрязана франзела и с добавка на зеленчуци и пържени картофки, става нещо вкусно за хапване на вън. Например, на пикник или в антракта на опера в летния театър. Може и да ви признаят за майстор, особено, ако приятелите ви са гладни.

Рецептата се приготвя лесно и много бързо. Тази вечер, аз на 30-тата минута бях седнал пред порцията с чаша домашно вино. Наздраве.

Гарнитурата е по избор. Предлагам ви този вариант, защото съм почти сигурен, че не сте я правили.

А ето и нещо от моето ежедневие на програмист:

„Жена ми ме праща до магазина:

- Да купиш един салам и ако има яйца - 10.

След малко се връщам с десет салама. Жена ми ме пита:

- Какви са тези салами? Защо си купил 10 салама.

- Как защо?! - имаше яйца…” 

 image

Време за приготвяне: 30 мин 

Продукти:

За пилешките пръчици

-   Пилешки гърди;

-   Подправки за BBQ;

-   Яйца;

-   Брашно;

-   Галета (семена: белен слънчоглед или сусам или др.)

-   Олио.


За топлата гарнитура (за 2-ма души):

-   2-3 моркова;

-   2-3 кисели краставички;

-   4-5 с.л. доматено пюре;

-   1 с.л. олио.

-   Сол;

-   Черен пипер;

-   Босилек (по желание). 


Приготвяне:

Нарежете пилешките гърди на ленти с дебелина около 1х1 см. Оваляйте ги в подправката за BBQ и ги оставете да престоят 24 часа.

image

Пригответе три дълбоки чинии. В едната разбийте яйцата със щипка сол. В другата сложете брашното, а в третата- галетата.

image

Загрейте олио в тигана.

Оваляйте пилешките парченца първо в брашното, после в яйцето и накрая в галетата.

image

После халеее-оп … и в тигана. Пържете до тъмно златисто.

 - - -

За топлата гарнитура започнете от нарязването на моркова на ивици или както се казва „на жулиени”.

image

 Сложете го в тиган с 1 с.л. олио. Сложете капак. Така ще се позадуши умерено.

Нарежете на жулиени и киселите краставички.

image

След като моркова постой на котлона около 3-4 мин, добавете киселата краставичка.

След 3-4 мин добавете доматеното пюре. Нека поври 2-3 мин.

Добавете сол и черен пипер на вкус.




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: itcook
Категория: Рецепти
Прочетен: 696469
Постинги: 87
Коментари: 88
Гласове: 166
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930